از پویش نذر دوچرخه رونمایی شد

خلاصه خبر
رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: همزمان با روز آخر نمایشگاه ورزش در مشهد از پویش نذر دوچرخه، با همکاری و حمایت اپلیکیشن بادصبا رونمایی شد.
متن کامل خبر

به گزارش روابط‌عمومی هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی؛ مجید طهوریان‌عسکری رئیس هیات تصریح کرد: با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در مناطق محروم استان و در راستای مسئولیت های اجتماعی؛ از پویش نذر دوچرخه‌ با همکاری اپلیکیشن بادصبا رونمایی شد.
طهوریان‌عسکری افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۱ به صورت آزمایشی در بخش نیکوکاری بستر اپلیکیشن بادصبا بارگذاری شد و تا امروز بدون هرگونه تبلیغات و اطلاع‌رسانی استقبال خوبی از آن شد.
رییس هیات دوچرخه‌سواری با اشاره به مبالغ اهداء شده از سوی خیرین گفت: امروز و همزمان با رونمایی از این طرح، تعداد ۳دستگاه دوچرخه تهیه و در آینده نزدیک با همکاری آموزش و پرورش و هیات ورزش های روستایی به مناطق محروم استان اهدا خواهد شد.
طهوریان‌عسکری گفت؛ نیکوکاران گرامی می‌توانند در بخش نیکوکاری اپلیکیشن بادصبا، با مراجعه به بخش نذر دوچرخه نسبت به اهدا کمک های نقدی خود اقدام کنند.
گفتنی است در حاشیه این مراسم و به همت انجمن صنعت ورزش از آقای پوریا پسندی و خانم ریحانه عباسپور بعنوان دو آینده ساز ورزش با نشان لیاقت و از سالها تلاش و فعالیت آقایان خاوری و مهمان‌نواز به پاس تلاش در عرصه ورزش دوچرخه‌سواری به عنوان پیشکسوت این ورزش تقدیر شد.

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت