آخرین مرحله رنکینگ مسابقات کوهستان هیات دوچرخه سواری مشهد برگزارشد

خلاصه خبر
مرحله آخر لیگ کوهستان استان با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.
متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه سواری مشهد مقدس، سید مجتبی جاودانی با اعلام این خبر افزود: این مسابقات  به جهت حفظ آمادگی و آشنا شدن دوچرخه سواران با شرایط مسابقه از آغاز فصل در ۳ مقطع نوجوانان،جوانان و بزرگسالان در کوهستان پارک خورشید برگزار گردید و با عنایت به هماهنگی‌های انجام شده به زودی شاهد تاسیس اولین دفتر و پایگاه دوچرخه سواری کوهستان در این بوستان خواهیم بود.
وی ادامه داد: با جذب دوچرخه سواران مستعد و علاقه مند شاهد حضور قدرتمند ورزشکاران این رشته در سطح کشور خواهیم بود .
جاودانی خاطر نشان کرد : هیات دوچرخه سواری مشهد سعی خواهد نمود برای فصل آتی در لیگ کوهستان کشور دوچرخه سواران منتخب شهرستان زا به مسابقات کشوری اعزام نماید.
لذا دوچرخه سواران عزیز باید از این فرصت بین فصلی ضمن بهره برداری از تمرینات بدنسازی حتما برای آغاز فصل آماده استارت تمرینات منظم و اصولی دوچرخه سواری باشند.
از تیم داوری مسابقه کمال تشکر را دارم که با قاطعیت،بی‌طرفی  و اشراف کامل به قوانین داوری موارد مسابقه را به خوبی کنترل و اجرا نمودند و همچنین جا دارد از تمامی ورزشکاران مخصوصا بنیامین فنایی که به صورت بسیار حرفه ای با تصمیم داوران برخورد نمود و رای داوران را پذیرفت قدردانی نمایم.
مجید احمدی مسوول کمیته کوهستان این هیات نیز گفت :با توجه به برودت و الودگی هوا در این روزها و کسالت برخی دوچرخه سواران بعضی از ورزشکاران فرصت حضور در این مسابقه را از دست دادند و در نهایت این مسابقه با نتایج زیر به اتمام رسید:

رده سنی نوجوانان
🥇عرفان عبادی
🥈امیر علی حلیمی
🥉آرتین رضایی

رده سنی جوانان
🥇معین عبدی
🥈محمد ارباب پور
🥉احسان خسروی

رده سنی بزرگسالان
🥇فرشاد گنجی
🥈حسین سراجیان

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت