برگزیدگان مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور در مشهد معرفی شدند

خلاصه خبر
رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور در بخش «تایم تریل و استقامت جاده» در مشهد معرفی شدند.
متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی؛ مجید طهوریان عسکری افزود: این مسابقات، ۲۹ مهرماه در بخش تایم تریل انفرادی آغاز شد و امروز(۳۰ مهر) در بخش استقامت جاده در بلوار مهدیه مشهد به پایان رسید.

وی ادامه داد: در این مسابقات ۱۴۰ ورزشکار از ۲۷ استان با هم مسابقه دادند.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در پایان این مسابقات، در تایم تریل انفرادی رده سنی ۷۰ سال به بالا ایرج برویس از فارس، جواد مهمان‌نواز از خراسان رضوی و سیدمحمد مذهبی از یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال نیز علی پورمهر از تهران، احمد برزگر از فارس و کیومرث عجمی از همدان بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

وی ادامه داد: در رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال بیژن امیرآخوری از گیلان، سعید ویس‌پور از تهران و رسول نصرالله عباسیان از قزوین مقام اول تا سوم را به دست آوردند. در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال هم محسن ویسیان ازخوزستان، شمس الله مظاهری از مازندران و فریدون دباغ از تهران بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

طهوریان عسکری افزود: در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال سهراب پیلتن از بوشهر قهرمان شد و امید اسفندیاری از تهران و رضا الماسی از البرز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال مصطفی لقمانیان از خوزستان، حبیب فروزنده از آذربایجان شرقی و علیرضا حقی از البرز و در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال امین پورنجف از مازندران، امیر عراقی از البرز و حسن عباسی از آذربایجان شرقی و در رده سنی ۳۹ تا ۳۵ سال عبدالرحیم براتی از بوشهر، حامد نجاری از فارس و افشین دوستی از همدان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در استقامت جاده رده سنی ۷۰ سال به بالا جواد مهمان نواز از خراسان رضوی، ایرج برویس از فارس و سید محمد مذهبی از یزد و در رده سنی ۶۹-۶۵ سال علی پور مهر از تهران، احمد برزگر از فارس و کیومرث عجمی از همدان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار کرد: در رده سنی ۶۴-۶۰ سال حسین نجاتی از خوزستان، بیژن امیر آخوری از گیلان و رسول نصراالله عباسیان از قزوین و در رده سنی ۵۹-۵۵ شمس‌الله مظاهری از مازندران، مظاهر رضازاده از گلستان و محمود قناعت‌پیشه از فارس بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

طهوریان عسکری افزود: در رده سنی ۵۴-۵۰ علی غفوری از قزوین، سهراب پیلتن از بوشهر و رضا الماسی از البرز و رده سنی ۴۹-۴۵ حبیب فروزنده از آذربایجان شرقی، نیما صمدی فر از تهران و علیرضا کبودی از گیلان و رده سنی ۴۴-۴۰ مسعود پورهمتی از خراسان رضوی، حمید شیری از اردبیل و بهروز قاسمیان از گلستان مقام اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال عبدالرحیم براتی از بوشهر اول شد، صادق رزقی از مازندران به مقام دوم و علی ایرانمنش از مرکزی به مقام سوم دست یافت.

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت