بسیاری ما را متهم می‌کنند که تمایل ندارید برای ورزش بانوان کاری انجام دهید

خلاصه خبر
مجید طهوریان عسکری، رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص لایحه حمایت از دوچرخه‌سواری بانوان ضمن تشکر و قدردانی از آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه استخر شهید قربانی که یکی از زحمات شهرداری مشهد در جریان تکمیل و به پایان رساندن پروژه‌های حاشیه شهر بود، آیت‌الله علم‌الهدی در سخنرانی خود تاکید فراوانی بر دو ورزش داشتند و در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان با رعایت مسائل شرعی به مدیریت شهری تاکید کردند که در این حوزه کمک کنند و توسعه زیرساخت‌های مناسب برای بانوان و دختران شهر مشهد اتفاق بیفتد.
متن کامل خبر

به گزارش روابط‌عمومی هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی مجید طهوریان‌عسکری افزود: بسیاری ما را متهم می‌کنند که تمایل ندارید برای ورزش بانوان کاری انجام دهید. این غلط بوده، نگاه گفتمان انقلاب توجه به زن و مقام زن است. در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان هفته‌ها و ماه‌هاست که در شورا بحث شده، لایحه از ۲۰ خرداد به کمیسیون آمده و ۶ کمیسیون لایحه را امضا کردند. امروز فرصت بسیار خوبی است که این لایحه در صحن علنی به تصویب برسد.

 

طهوریان عسکری رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای شهر مشهد ادامه داد: نگاه ما در شورای ششم کاهش آلاینده‌ها، رونق استفاده از دوچرخه به جای خودرو و افزایش علاقه‌مندی مردم به دوچرخه‌سواری است. اگر توجه شهرداری مشهد و شهردار به موضوع دوچرخه‌سواری نبود، مشهد گواهینامه دوستدار دوچرخه را کسب نمی‌کرد. مشهد امسال میزبان سه نوبت مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری بود

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت