مسابقات استعدادهای برتر بانوان دوچرخه‌سواری خراسان رضوی به میزبانی مشهد و در ورزشگاه ثامن برگزار شد

خلاصه خبر
به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی، منیژه جعفری نایب رئیس بانوان هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص این مسابقات اظهار کرد: این مسابقه در روز گذشته (پنج شنبه) و با حضور جمعی از دختران رکاب‌زن استان برگزار گردید.
متن کامل خبر

وی افزود: رکاب زنان منتخب شهرستان‌های استان در سه ماده کوهستان، ۲۰۰متر و ۲۰۰۰متر و در چهار رده سنی متولدین ۸۹، ۸۸، ۸۷ و ۸۶ با هم به رقابت پرداختند.

نایب رئیس بانوان هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در تشریح نتایج استعدادیابی ماده کوهستان گفت: در رده سنی ۸۶، فاطمه مرادی از نیشابور اول شد، در رده سنی متولدین ۸۷ شیما علی محمدی از بردسکن اول، محدثه داوری از مشهد دوم و ملیکا پور عباس از بردسکن سوم شد.

در رده سنی متولدین ۸۸، مینا جعفری، مهسا عابدینی و مهدیس قلی نژاد هر سه از بردسکن به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی ۸۹، زینب شبانیان از بردسکن نفر اول، ریحانه عباسپور از بردسکن نفر دوم و نازنین زهرا قلی خانی از مشهد مقام سوم را کسب کردند.

جعفری در خصوص نتایج استعدادیابی در ماده ۲۰۰ متر بیان کرد: در رده سنی متولدین ۸۶ فاطمه مرادی از نیشابور در جایگاه اول، در رده سنی متولدین ۸۷ خانم ها شیما علی محمدی و ملیکا پورعباس از بردسکن مقام های اول و دوم را کسب کردند.

از رده سنی متولدین ۸۸ مهسا عابدینی از بردسکن در جایگاه اول، مینا جعفری از بردسکن در جایگاه دوم و مهدیس قلی نژاد از بردسکن در جایگاه سوم و در رده سنی متولدین ۸۹ زینب شبانیان از بردسکن در جایگاه اول، ریحانه عباسپور از بردسکن در جایگاه دوم و نازنین زهرا قلی خانی از مشهد در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نایب رئیس بانوان هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی درباره نتایج استعدادیابی در ماده ۲۰۰۰ متر گفت: در رده سنی ۸۶ فاطمه مرادی از نیشابور در جایگاه نفر اول، در رده سنی ۸۷ شیما علی محمدی و ملیکا پورعباس از بردسکن اول و دوم، مونا نادمی از مشهد مقام سوم شدند، در رده سنی ۸۸ مینا جعفری، مهسا عابدینی و مهدیس قلی نژاد هر سه از بردسکن در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سنی متولدین ۸۹ ریحانه عباسپور از بردسکن در جایگاه اول، زینب شبانیان از بردسکن در جایگاه دوم و نازنین زهرا قلی خانی از مشهد در جایگاه سوم جای گرفتند.

جعفری در پایان گفت: مشهد از ۲۹ مرداد تا ۲ شهریور، میزبان مسابقات استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری کشور است و تیم دختران و پسران استان با حضور در اردوی آماده سازی زیر نظر مربیان برتر استان، خود را برای افتخارآفرینی در این مسابقات مهیا می کنند.

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت