مسابقات کوهستان استان با معرفی نفرات برتر برگزار شد

خلاصه خبر
به همت کمیته کوهستان هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی، مسابقات استانی دوچرخه سواری کوهستان امروز به میزبانی مشهد و در ارتفاعات چشمه پونه برگزار شد.
متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی، مجید طهوریان عسکری با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی انجام شده در هیئت استان باعث شده تا برگزاری مسابقات انتخابی کشوری با تاخیر انجام شود، افزود: به منظور جبران عقب ماندگی در بخش کوهستان، به مناسبت روز صنعت دفاعی مسابقات پیش فصل کوهستان در ۳ رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در چشمه پونه برگزار شد.

احمدی قطبی مسئول کمیته کوهستان هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در خصوص این مسابقه گفت: این مسابقه با حضور ۴۰ دوچرخه سوار از شهرستان های مشهد، قوچان، نیشابور و شاندیز برگزار شد که در رده سنی بزرگسال ۹ کیلومتر، نوجوانان ۴.۵ کیلومتر و جوانان ۷.۵ کیلومتر مسافت این مسابقه را رکاب زدند.

احمدی قطبی افزود: در پایان این مسابقات در رده سنی بزرگسالان آقایان محمد فدایی، حامد حسن پور و حسن دهقان حائز رتبه های برتر شدند. در رده نوجوانان سام شرکت، امیرمحمد عباسیان و پوریا پسندی به قهرمانی رسیدند و در رده جوانان نیز بنیامین فنایی، شهریار زرین فر و محمد جواد سیامک نفرات اول تا سوم شدند.

محمود ناصری دبیر هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقات سطوح بالاتر گفت: با توجه به اینکه از لحاظ تقویم مسابقات برای انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری در آبان ماه عقب هستیم طی ماه های آینده نیز دو مسابقه در سطح a و b جهت انتخاب نفرات برتر برگزار خواهیم کرد.

وی  افزود: در مسابقات کشوری به صورت استاندارد دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در نظر گرفته می‌شود و ما در مسابقات آزاد و سطح B به لحاظ تشویق شدن رده سنی نوجوان را هم در نظر میگیریم.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت