مصوبات کمیته فنی هیئت دوچرخه سواری استان اعلام شد

خلاصه خبر
جلسه کمیته فنی هیئت دوچرخه سواری با محوریت بررسی شرایط اعزام مسابقات پیش رو برگزار شد.
متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی؛ حمید خاوری مسئول کمیته فنی استان با بیان این مطلب گفت: این جلسه که با حضور مجید طهوریان عسکری رئیس هیئت برگزار شد در خصوص شرایط اعزام مسابقات پیش رو در حوزه بانوان و آقایان بحث و بررسی شد.
خاوری با بیان اینکه در این جلسه شرایط ورزشکاران جهت اعزام به مسابقات بحث و بررسی شد؛ افزود: طبق ابلاغ بخشنامه فدراسیون؛ مسابقه پیست در بخش آقایان بزرگسالان در تاریخ های ۱۸ لغایت ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در شهر تهران برگزار خواهد شد که مسابقه انتخابی در روز جمعه ۱۶ تیرماه در محل پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه طبق بخشنامه فدراسیون هزینه اعزام به عهده ورزشکاران می باشد؛ منتخبین مورد حمایت مالی هیئت استان قرار می گیرند.
خاوری با اشاره به اینکه مسابقه قهرمانی کشور در بخش آقایان جوانان نیز در روزهای ۲۱ لغایت ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ در بروجرد برگزار میشود؛ گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی فدراسیون و مصوبات کمیته فنی، پس از بحث و بررسی نتایج مسابقات اخیر استان در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، کمیته فنی در بخش جوانان آقایان سپهر خانی، عطا احدیان و محمدحسین قربانی و در بخش نوجوانان آقای پوریا پسندی را جهت اعزام به مسابقات انتخاب نمود.
رئیس کمیته فنی هیئت استان در خصوص مسابقه پیست در بخش بانوان نیز گفت: این مسابقات در بخش جوانان و بزرگسالان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ تیرماه در تهران برگزار میشود که مسابقه انتخابی در تاریخ ۱۹ تیرماه و در محل پیست ثامن برگزار میشود.
خاوری افزود: به منظور ایجاد انگیزه و افزایش حضور علاقه مندان، برای شرکت کنندگان امکان واگذاری دوچرخه پیست مهیا می باشد.

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت