برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت قهرمانی استان جام ولایت در مشهد

خلاصه خبر
مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت قهرمانی استان جام ولایت در چهار ماده و در دو رده جوانان و بزرگسالان پایان یافت.
متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی مجید طهوریان عسکری سرپرست هیئت با اعلام این مطلب گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری سرعت در ماده های سه کیلومتر و چهار کیلومتر انفرادی،اسکرچ و ۲۰۰ متر در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد و با حضور ۳۵ ورزشکار از استان خراسان رضوی برگزار شد.

محمود ناصری سرپرست دبیری هیئت دوچرخه سواری استان افزود: در پایان این رقابت ها در مسابقه ۲۰۰ متر جوانان، سهیل عباسیان اول شد و امیرعلی علیزاده و امیررضا شکاری دوم و سوم شدند و در بخش بزرگسالان نیز محمد دانشور،حسن‌حصاری و احمد نصرآبادی حائز رتبه های برتر شدند.
سرپرست دبیری هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص نفرات برتر رشته ۴ کیلومتر انفرادی بزرگسالان گفت: در این بخش داوود محمدآبادی به مقام اول دست یافت و امتیاز کریمی و مهدی روزبهان دوم و سوم شدند.
ناصری بیان نمود: در بخش ۳ کیلومتر انفرادی در رده جوانان سپهر نظافتی اول، سپهر خانی دوم و بنیامین فنایی سوم شد.
رحیمیان سرپرست کمیته داوران هیئت دوچرخه‌سواری استان نیز با اشاره به حضور قدرتمند ورزشکاران در ماده اسکرچ و نتایج بسیار نزدیک گفت: در این ماده در بخش جوانان سپهر خانی اول شد و بنیامین فنایی و سپهر نظافتی مقام دوم و سوم را کسب کردند و در بخش بزرگسالان نیز مهدی روزبهان،امتیاز کریمی و امیرحسین محمدی اول تا سوم شدند.
طهوریان‌عسکری در پایان ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و آژانس مسافرتی آتی، جهت حمایت از برگزاری این سری مسابقات افزود: مسابقات جام ولایت در دو بخش جاده و سرعت در روزهای ۱۹ و ۲۴ تیر ماه و به مناسبت گرامیداشت سالروز حضور مقام معظم رهبری در آرامگاه فردوسی به صورت استانی برگزار شد و با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران، درصدد هستیم تا از سال آینده به صورت کشوری این مسابقات را برگزار نماییم.

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت