مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استقامت جاده استان خراسان رضوی برگزار شد.

خلاصه خبر
مسابقات دوچرخه‌سواری استقامت جاده قهرمانی استان خراسان رضوی ویژه بزرگداشت مقام حکیم ابوالقاسم فردوسی و با عنوان جام ولایت روز یکشنبه در مشهد برگزار شد.
متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی، مجید طهوریان عسکری در این خصوص گفت:طبق هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه‌سواری این مسابقه در تقویم رسمی فدراسیون قرار خواهد گرفت و از سال آینده به صورت کشوری و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سال سوم با دعوت از رکابزنان کشورهای اسلامی به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار داشت: دوچرخه سواران مسیر ابتدای جاده کمربندی، آزاد راه کنارگذر شمالی از سمت بهشت رضا(ع) به سمت کمربندی قوچان را در مسافت رفت و برگشت به طول ۱۴۰ کیلومتر با هم رقابت کردند.
سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات در رده سنی جوانان با حضور ۱۰ ورزشکار و در رده بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد.

مجید طهوریان عسکری افزود: در پایان این مسابقات “امتیاز کریمی، مجید حسین‌زاده و مهدی روزبهان” در رده سنی بزرگسالان عناوین برتر را از آن خود کردند و در رده سنی جوانان هم بنیامین فنایی بر سکوی نخست ایستاد، سپهر نظافتی دوم شد و سپهر خانی به مقام سوم دست یافت. در رده پیشکسوتان هم از سه پیشکسوت بنام های جواد مهمان‌نواز ،علی چوبداری و علی آرامی به رسم ادب و به پاس سالها تلاش در دوچرخه سواری، تقدیر و تشکر شد.
جا دارد از تمامی پیشکسوتان دیگر منجمله آقایان کریمی، روح پرور و دیگر عزیزان نیز تشکر نماییم.

اشتراک گذاری مطلب
تلگرام
واتساپ
ایمیل
پرینت